Adviseren: wat komt erbij kijken?

Binnen de lichtreclame zijn tal van mogelijkheden om uw bedrijfsnaam, logo of pand goed tot zijn recht te laten komen en op deze manier een optimale zichtbaarheid te creëren. Om de beste maatwerk oplossing voor uw organisatie te creëren is een gedegen advies van wezenlijk belang.

 

De adviseur gaat allereerst met de klant de dialoog aan over de exacte wens van de klant. Op basis van dit dialoog wordt een eerste vertaling gemaakt naar een concreet advies met bijbehorende technische mogelijkheden.

 

Om een zo goed mogelijk advies te kunnen geven, verdiepen de adviseurs zich in de situatie doormiddel van het bestuderen van bijvoorbeeld tekeningen, schetsontwerpen, visualisaties en/of foto’s van de huidige situatie. Daarnaast is het luisteren naar de ideeën en wensen en het stellen van de juiste vragen van essentieel belang om een zo compleet mogelijk beeld te krijgen.

 

Naar aanleiding van dit ‘onderzoek’ kan een adviseur één of meerdere voorstellen doen. Door voortdurende kennisontwikkeling en specialisaties heeft een adviseur de mogelijkheid om meerdere opties aan te reiken waar de klant vaak nog niet aan gedacht heeft. Deze voorstellen kunnen ondersteund worden door visualisaties of prototypes. Als de juiste technische oplossing is bepaald, kan ook een complete en bijpassende offerte worden opgesteld voor de uiteindelijke realisatie van het project.

 

 

Terug naar overzicht